![]() |
| Vi har bytt upp oss, egen kuppe inklusive balkong! |
![]() |
| Se så fint vi har det! Vem får alltid sova högst upp? |
![]() |
| Vi samsas med folk från flera olika länder. |
![]() |
| Kyrkogård. |
| Steve är igång igen... |
Steve är tydligen en kille från USA som ger avtryck under sin Caminovandring. Han går nog 80 mil...
| Spaniens Bregottfabrik. |
| Ingela pingela pilgrim. |
| Alla gör sin egen Camino. |
En del går Caminon för någon som inte finns längre. Kan kännas fint att lägga något symboliskt vid en sådan här plats.
| Vi trampar vidare efter Steve... |
![]() |
| Åsna på Caminovandring. |
![]() |
| Häftiga brudar i häftig natur. |
![]() |
| Stenbro. |
![]() |
| Den höll... |
| Steve, igen! |
| Så här våldsamt går det till i byarna. |
| Här kramades Linda och Anette... |
![]() |
| Linda framför stor pilgrimssnäcka. |
| Äntligen framme i Ribadiso. |
![]() |
| Paella och vin. Obs, detta är en pilgrimsmeny. |
Bilder/text: Alla fyra










Kommentarer
Skicka en kommentar