| Trevlig flygresa. |
Christian förhöjde vår resa! En trevlig prick. Vilken tur han hade som träffade oss...
| Madrid där nere! |
Shit planet är försenat. Kommer vi missa planet till Santiago de Compostela?
| Fisksoppan usel. |
Väl framme i Santiago de Compostela. Incheckade och äntligen lite mat...
Tror dock inte att det här hotellet vill ha oss tillbaka... Fisksoppan (diskvatten!) vi beställde skickades ut igen.
![]() |
| Ölen levererade ivarjefall! |
Dags att sova! Natti, natti! ZZzzzzzzZZzzZzzz
Text: Alla fyra är medförfattare

Kommentarer
Skicka en kommentar